צפו: איזה מכשיר לא יצליח להוביל אתכם ליעד?

בקטע וידאו חדש שמפרסמת מוטורולה, בוחנת החברה איזה מבין שלושה מכשירי סמארטפון יצליח להוביל את המשתמש ליעדו לאחר כמה שעות ניווט. לצורך כך, הצטיידה החברה ב-LG Spectrum, ב-iPhone 4S וכמובן בגרסה “השמנה” של מכשיר הדגל שלה – DROID RAZR MAXX המאובזר בסוללת 3,300mAh. לשם השוואה, iPhone 4S שעוביו 9.3 מ”מ מכיל סוללת 1,432mAh ואילו LG Spectrum שעוביו 10.4 מ”מ מכיל סוללת 1,830mAh. עוביו של DROID RAZR MAXX אגב, הוא הנמוך מכולם – 8.99 מ”מ בלבד, נתון משמעותי במיוחד עבור מוטורולה, שמתגאה בכך שהצליחה לדחוס למכשיר הדקיק סוללה כה עצמתית.

מלבד קישוריות GPS שהיתה מופעלת לכל אורך הבדיקה, יש לציין כי בכל שלושת המכשירים הופעלה גם קישוריות האינטרנט של רשת Verizon האמריקאית – LTE ב-RAZR MAXX וב-Spectrum ו-3G ב-iPhone 4S. והתוצאות? די צפויות: סוללת ה-LG Spectrum אזלה לאחר שעתיים ו-27 דקות, לאייפון זה לקח קצת יותר והוא שבק חיים לאחר כמעט 4 שעות. ההישג המרשים נרשם לזכותה של מוטורולה לאחר שמכשיר הדגל שלה ניווט במשך 4 שעות ו-12 דקות כשמד הסוללה שלו מראה 40% נותרים בסיום הניווט.

האם זה מה שיגרום לכם לרכוש מכשיר מבית מוטורולה?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים