תמונה: קופסת ערכת ה-Xbox360+Kinect האוסטרלית חושפת ערכת קינקט 250GB

פחות מחודש מאז הכרזת מייקרוסופט על ערכה משולבת של קונסולת ה-Xbox 360 הרזה והזולה עם בקר התנועה Kinect, גילו אנשי אתר הגיימינג Joystiq על אריזת הערכה האוסטרלית מופיע מפרט של ערכה דומה לקהל המסורתי יותר של הקונסולה – זה שאוהב אותה עם דיסק קשיח גדול.

כפי שניתן לראות בתמונה, על צד אריזת הקונסולה בעלת ארבעת הגיגה-בייטים מופיע מפרט של אריזה דומה הכוללת קונסולה עם דיסק קשיח בנפח 250 גיגה. חוץ מההבדל העצום בנפח הכונן, מגיעה הקונסולה בעלת הנפח עם אוזניות-מיקרופון אלחוטיות וגימור נוצץ (בניגוד למט של האחות הקטנה), ובתחתית המפרט מצויין כי מייקרוסופט מוסיפה למנה הגדולה גם “משחק ומשחקי הדגמה”. לא ברור האם המשחק המדובר הוא כותר ספציפי או שמא עומדת החברה לשווק את ערכת הקינקט250 כממותגת למשחקים שונים (כפי שהיום נמכרות הקונסולות היקרות ביותר של כל החברות בחבילות עם דיסקים ו”ציורי-גוף” של משחקים פופולאריים כגון Halo וכד’), אך סביר להניח שנדע על כך באותו יום בו תכריז החברה על המחיר ותאריך השיווק של הערכה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים