לאנצ’ר מהאגדות: Chameleon מביאה ממשק מרהיב לטאבלטי אנדרואיד; רוצים את עזרתכם

מסכי הבית של אנדרואיד נראים לכם מעט חלביים? Chameleon מתכוונת לשנות זאת ולתת לכם חוויה יוצאת דופן! משתמשי סמארטפונים מבוססי אנדרואיד, גם לא המומחים ביותר, מכירים או לפחות שמעו על המושג “לאנצ’ר” (Launcher) – תחליף למסכי הבית במכשיר האנדרואיד. הלאנצ’רים הפכו לפופולאריים בסמארטפונים, אולם לתחום הטאבלטים – הזקוקים ללא פחות עזרה בגזרת ממשק המשתמש, הטרנד לא מאחר להגיע.

חברת Teknision מפתחת את תחליף למסכי הבית Chameleon, לאנצ’ר משוכלל בצורה יוצאת דופן הכולל גרפיקה מושקעת במיוחד ושלל ווידג’טים שימושיים. אנחנו לא מכירים יצרנית טאבלטים שהייתה מפספסת הזדמנות לממשק משתמש כה יפה, אולם למזלנו מפתחי Chameleon מעוניינים לעשות זאת בעצמם דרך אתר ההשקעה הקבוצתית Kickstarter ובכך באמצעות הגולשים לגייס את הכסף לפיתוח הממשק הנפלא.

Chameleon תאפשר לכם לארגן מגוון מסכי בית המותאמים לשימושים שונים ומשתנים לפי פרמטרים שונים. כך למעשה אם הלאנצ’ר יזהה שהגעתם לעבודה באמצעות GPS, הוא יעבור למסך הבית המוגדר למצב עבודה עם ווידג’טים של מיילים ולו”ז. באותו אופן בשעות הבוקר תוכלו להגדיר מסך בית עם ווידג’טים של חדשות ועדכונים מהרשתות החברתיות. בין הווידג’טים המגניבים של Chameleon: טוויטר, פייסבוק, נטפליקס, Gmail, לוח שנה, RSS ועוד.

אם אתם רוצים לראות את Chameleon מגיע לחנות האפליקציות גוגל Play אתם יכולים “להשקיע” בפרוייקט בקישור כאן. אם ברשותכם טאבלט העומד בדרישות המינימום של: אנדרואיד 3.2 ורזולוצייה של 1280X800, אנו ממליצים לכם לתרום $5 ותקבלו גרסה מוקדמת של Chameleon לפני כולם באוגוסט. עד כה גייסו המפתחים $5,867 מתוך $50,000 דרושים, לגיוס נותרו עוד 28 ימים.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים