הפכו את הטלוויזיה לחכמה ב-$74 עם דונגל אנדרואיד ICS

כמה אתם רוצים טלוויזיה חכמה? גם לכם אין כמה אלפים מיותרים להשקיע בחדשה? עכשיו יש אלטרנטיבה ראויה. לפני כחודשיים פרסמנו ידיעה על אבטיפוס – דונגל המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0, קטן פשוט ונוח, המתחבר דרך ה-HDMI למסך הטלויזיה, הופך אותה בין רגע לחכמה ואותנו לבעלי מחשב במחזיק המפתחות. הרגע לו חיכנו הגיע – ישנו דונגל כזה מוכן ומחירו עומד על $74 (במידה והמשלוח חינם המחיר עומד בסף המכס ולא נצטרך להוסיף מכספינו למדינה).

הדונגל מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0, בעל מעבד במהירות 1.5Ghz ומעבד גרפי Mali 400 (בדומה לזה שב-Galaxy S II), זיכרון בנפח 512MB RAM, כונן פלאש קטן בנפח 4GB, חריץ microSD עם תמיכה של עד 32GB, קישוריות WiFi, יציאת HDMI, כניסת USB ו-micro USB ובנוסף, יכולת התממשקות למקלדת ועכבר אלחוטיים. גודלו של הפלא מסתכם ב- 8.8X3.5X1.2 ס”מ ומשקלו 200 גרם.

למרות הסלידה שלנו מכבלים במוצר זה לא ניתן להימנע משניים, האחד, מתח שמגיע מחיבור ה-USB והשני, כבל HDMI אותו נדרש לחבר לדונגל (בגלל חיבור הנקבה שנמצא בו).

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים