התפוח לא נפל רחוק מהעט – הסטיילוס עושה את דרכו למכשירי אפל?

למרות התנגדות מנכ”ל אפל דאז סטיב גוב’ס ז”ל שקרא בקול “מי רוצה עט?” עוד בהשקת האייפון הראשון, נראה כי אפל עובדת על עט סטיילוס ייחודי משלה למכשירי iOS. לאחרונה הגישה אפל בקשה לפטנט עבור עט סטילוס ידידותי המאפשר שימוש בכל מכשירי ה-iDevices של החברה. על פי מסמכי הפטנט שהוגשו, נראה כי מדובר בעט אופטי (שיעבוד באופן דומה לעכבר האופטי המוכר) וניתן יהיה לראות דרכו את פני השטח באמצעות חיישן תמונה זעיר. במהלך השימוש, העט יאסוף נתונים שונים אותם ניתן יהיה להעביר למכשירי ה-iDevices האחרים של החברה.

חזרתו של עט הסטיילוס אינה חדשה לנו, שכן חברת סמסונג כבר צירפה אחד שכזה למכשיר ה-Galaxy Note שהושק לא מזמן. בכלל, נראה כי העט המיתולוגי עושה את דרכו בחזרה אל מכשירי המגע השונים ואולי יעורר תחרות נוספת בין החברות. אמנם מדובר בעט המשלב טכנולוגיה חדשה, אך עם זאת נשאלת השאלה האם בשנת 2012 אנחנו עדיין צריכים, או רוצים בכלל עט מגע? מה דעתכם?

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים