אפל סוגרת סופית את MobileMe, ממליצה לעבור ל-iCloud

MobileMe, שירותי הענן והסנכרון של אפל שהוצגו לראשונה בשנת 2000 בשם iTools, ייסגרו בקרוב. לאחר שהוחלפו בשירות הענן החדש של החברה, iCloud לפני כמעט שנה.

הידיעה על מותו של השירות הוותיק לא מפתיעה. למעשה, אפל מתכננת כבר כמעט שנה לסגור את השירות, שכיום אינו מציע ערך מוסף על פני iCloud, אך היה עליה לתת מענה ללקוחות השירות. אפל החזיקה את השירות באוויר עד עתה, בכדי לתת ללקוחות זמן להעביר את חשבונם אל iCloud, אך לא אפשרה הצטרפות לקוחות חדשים, שדרוג חשבונות קיימים או הרחבת נפח האכסון בשירות.

כעת הכריזה אפל על ה-30 ביוני כעל תאריך סגירתו של MobileMe, ומפצירה בלקוחות השירות להעביר את כתובת המייל, המידע והקבצים שלהם אל iCloud. לאותם לקוחות המחזיקים בדגמים שאינם עומדים בדרישות iCloud (זאת אומרת, אלו שמכשיריהם אינם מבוססים על Mac OS X Lion, iOS 5, או לחילופין Windows 7 או Vista SP2) מציעה אפל לייצא את קבציהם באמצעות המייל. כמו כן iCloud אינו תומך בשירות iWeb, ומשתמשיו נדרשים לגבות המידע שבו בעצמם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים