הוכרז: Asus Taichi – מחשב נייד (עם טאבלט) עם זוג מסכים מבוסס Windows 8 (עדכון: וידאו ופרטים)

חברת אסוס ידועה במוצריה החדשניים, אבל האם ה-Asus Taichi שהוכרז לפני זמן קצר במסיבת העיתונאים של החברה ב-Computex הולך צעד אחד רחוק מידי? ה-Taichi הינו קונספט חדש של מחשב נייד מבוסס Windows 8 הכולל שני מסכים, האחד פנימי שמתגלה כאשר תפתחו אותו והשני חיצוני ההופך אותו למעין טאבלט כאשר הוא סגור. הלפטופ-טאבלט יגיע בשני דגמים, האחד עם זוג מסכי 11.6 אינץ’ והשני עם זוג מסכי 13.3 אינץ’ ברזולוציה של 1900X1280 מסוג Super IPS+ האיכותי. המסך החיצוני תומך במולטי-טאץ’ ובעט תואם, אך מה שבאמת מעניין זו היכולת של שני המסכים לעבוד במקביל ובנפרד. כלומר, יוכלו שני משתמשים לעבוד על המחשב במקביל ולהריץ אפליקציות שונות על כל אחד מהמסכים. למי שיש ספק, מדובר באותו הווינדוס שרץ על שניהם.

מפרטו של ה-Asus Taichi עצמתי במיוחד וכולל מעבד Intel Core i7 מסדרת Ivy Bridge החדשה (המגיע עם האצה גרפית משופרת), זיכרון פנימי 4GB RAM, זיכרון איחסון מסוג SSD, זוג חיבורי USB 3.0, מצלמה אחורית 5 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית באיכות HD, חיישני ג’יירו, תנועה ומצפן, שבב NFC, חיבור Mini VGA, חיבור Micro DVI ועוד. במצב הפתוח תהיה לכם מקלדת ומשטח טראקפד לעכבר – ממש כמו מחשב נייד רגיל. במצב סגור לצד מסך המגע ישנו כפתור ה-Windows 8, כפתורים לויסות הווליום וכפתור לנעילת סיבוב המסך. לטענת אסוס כל היכולות הללו נכנסות בתוך מארז של מחשב נייד בעובי זהה לזה של סדרת ה-ZenBook הדקיקה.

מה דעתכם על הקונספט החדש? האם אסוס עושה צעד אחד (או עשרה) רחוק מידי?

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק

(תמונה: The Verge)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים