אייסר חושפת בגאווה: Aspire S7 – אולטרהבוק מבוסס חלונות 8 עם מסך מגע

כבר זמן לא רב שיש לנו את ההתלבטות הארוכה בין טאבלטים למחשבים ניידים. אנחנו רוצים מכשיר שידע גם לשלב את ההנאה ממסך מגע, אך גם שתהיה לו מקלדת שאפשר יהיה לכתוב איתה בקלות, מכשיר שיהיה גם קל לנשיאה, אך מצד שני בעל מפרט חזק שנוכל לבצע עליו משימות מורכבות. מסתבר שכעת אייסר אולי מצאה עבורנו את השילוב האידיאלי בין כל הצרכים שלנו וכעת היא מציגה לנו בגאווה את מכשיר ה-Aspire S7, מחשב אולטרה בוק עם מסך מגע וחלונות 8.

Aspire S7 יגיע בשני דגמים, האחד עם מסך בגודל 11.6 אינץ’ והשני בגודל 13.3 אינץ’ בעוד שלשני הדגמים תהיה רזולוציית 1080p, וחיי סוללה של 9 ו-12 שעות בהתאמה. כרגע אין פרטים נוספים אך אייסר ציינה כי היא הוסיפה שכבת זכוכית שתכסה את המעטפת החיצונית של הדגם בגודל ה-13.3 אינץ’ (שני הדגמים עשויים מאלומיניום). אייסר ציינה בגאון כי מכשיר ה-S7 בדגם ה 11.6 אינץ’ הוא “האוטלרהבוק הקטן ביותר, שיוצא מהמפעל, המצויד במסך מגע”. את הטענה הזאת מבססת אייסר על העובדה שהמכשיר מגיע בעובי של 12 מ”מ וכרגע ככל הנראה הוא אכן הכי דק בקטגוריה המצומצמת שלו. לשם אומדן, העובי של מכשיר ה-Airbook של אפל בגרסת ה-11.6 אינץ’ מגיע בעובי של 11.8 מ”מ. פרט נוסף ונחמד הוא ששני המכשירים נפתחים עד לזווית של 180 מעלות, מה שאומר שאפשר להניח את המכשירים על השולחן באופן יציב ובכך ליצור זווית צפייה רחבה יותר.

אייסר פירטה כי ה-S7 יתומחר בין 999 ל-1799 דולר, וזאת בהתאם למפרט השונה בין גרסה אחת למשנה.

האם זה מה שחיכינו לו כל הזמן הזה? אולטרהבוק עם מסך מגע?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים