גאדג’טי בלילה: מבחן המסת החמאה

האם גם הסמארטפון שלכם מתחמם יתר על המידה? החבר’ה מ-Qualcomm החליטו להשוות בין מעבדים הנמצאים במכשירים שונים, אבל הפעם הם לא עשו זאת על-ידי מבחני ביצועים שתוצאתם היא מספר המשליך על טיב המעבד אלא המחישו זאת באמצעות “מבחן המסת חמאה” – איזה מעבד מפזר הכי הרבה חום ועליו אפשר לטגן את החביתה ראשון.

התחממות הסמארטפון נובעת ממספר גורמים כמו Overclocking, צפיה בסרטי וידאו או שימוש בתוכנה הדורשת כוח עיבוד רב. החום הנפלט מהמעבד הינו אנרגיה מבוזבת, פוגע בחיי הסוללה ואף עלול לפגוע באלקטרוניקה הפנימית. החמאה מתחילה לשנות את מצב הצבירה ב-35 מעלות צלזיוס וככל שהטמפרטורה גדולה יותר היא תימס מהר יותר. על פי מבחני ההשוואה והמצלמה התרמית אחד המעבדים הגיע ל-55 מעלות צלזיוס, אולי קצת חם וקצת מסוכן מכדי להשחילו לכיס המכנס.

מזהים את המכשירים שבסרטון?

יש לכם סרטונים או תמונות מצחיקות? שלחו לנו וכמובן שניתן קרדיט!

נתראה בגאדג’טי בלילה הבא – יום שלישי בשעה 22:30


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים