השמועות מתחזקות: האם אנדרואיד Jelly Bean היא גרסה 4.1?

כנס המפתחים Google I/O 2012 עתיד לצאת לדרך בעוד חמישה ימים בסן-פרנסיסקו אשר בקליפורניה וכמדי שנה, תציג גוגל בכנס זה את שלל פיתוחיה שעתידים להופיע בשוק בחודשים הקרובים. מעבר לפרויקט המציאות המועשרת (Project Glass) המסקרן ולמכשיר ה-Nexus Tablet שעשויים להופיע בכנס, תציג גוגל באופן כמעט ודאי את הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה אנדרואיד אשר עונה לשם הקוד Jelly Bean.

במשך שבועות ארוכים יוחסה הספרה 5 לגרסה זו של מערכת ההפעלה, כשעל פי השמועות היא משולבת יחד עם Chrome OS וזאת במטרה לחזק את יכולותיה של אנדרואיד בגזרת הטאבלטים – היכן שמיקרוסופט מתכננת להניף את דגלה בגאון. הראשונים לערער נחרצות על ייחוסה של הספרה 5 למערכת הפעלה זו היו אתר Android Police וחברת Rightware שהצליחו לדלות פיסת מידע לפיה מכשיר ה-Nexus Tablet יריץ את גרסה 4.1 של אנדרואיד.

כעת, על פי תמונה המתפרסמת באתר Engadget, עולה כי גרסה 4.1 היא לא אחרת מאשר Jelly Bean – זו שדיברו עליה שתשנה את כללי המשחק. בתמונה מוצג דף עגלת קניות ב-Google Wallet בו נראה מכשיר Galaxy Nexus הנמכר ישירות דרך גוגל. בתיאור למכשיר, נכתב כי יהיה הראשון לקבל עדכון לגרסת אנדרואיד Jelly Bean 4.1. ייתכן מאד ומדובר בטעות, אולם לא נופתע אם הדברים דווקא נכונים – כך קרה גם עם גרסת Gingerbread ששוחררה כחצי שנה לאחר קודמתה Froyo (גרסה 2.2) – בתחילה סברו רבים כי מדובר בגרסה 3.0, אולם מאוחר יותר התברר כי מספרה של Gingerbread הוא דווקא 2.3.

את הפרטים המלאים נקבל ככל הנראה במהלך כנס Google I/O 2012 שיחל ביום רביעי הקרוב בשעות הערב (שעון ישראל). צוות גאדג’טי יהיה כאן על מנת לדווח על כל המתרחש.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים