גוגל חושפת: Nexus 7 – אנדרואיד 4.1, מסך HD בגודל 7 אינץ’

הסוף לשמועות: לאחר שתמונת היח”צ שלו נחשפה כמה דקות לפני האירוע, גוגל הכריזה הערב על Nexus 7, מכשיר הטאבלו הראשון אשר נושא את שמה ונושא הדגל של מערכת ההפעלה החדשה. הטאבלט, שתוכנן ונבנה במפעלי ASUS, כולל מסך 7 אינץ’ ברזולוציית HD 1280×800, מעבד Tegra 3 מרובע ליבות, מאיץ גראפי בעל 12 ליבות, זיכרון RAM בנפח 1GB, מצלמה קדמית וכמובן את מערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד Jelly Bean 4.1. לטענת גוגל, סוללת ה-4325mAh של המכשיר מסוגלת לספק 9 שעות של צפייה בסרטי HD וכן 300 שעות במצב המתנה – כל זאת באריזה שמשקלה 340 גרם. בנוסף, מכשיר זה הוא הראשון שכולל את דפדפן האינטרנט Chrome כברירת מחדל.

טאבלט ה-Nexus 7 זמין לרכישה החל מהיום בארה”ב, קנדה, אנגליה ואוסטרליה בעלות של 199 דולרים לגרסת 8GB ו-249 דולרים עבור גרסת 16GB. את ההזמנות ניתן לבצע באותן מדינות ישירות דרך Google Play.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים