הוכרז: סמארטפון Pantech Vega S5 “ללא מסגרת”, דק וקטן מה-S3 עם מסך 5 אינץ’

חברת Pantech הקוריאנית הכריזה על סמארטפון חדש ברצף המרשים שלה, ה-Vega S5, המצוייד במסך 5 אינץ’ אולם עדיין בעל מימדים הגיוניים. לטענת החברה, ה-Vega S5 מיוצר בטכנולוגיה המכונה “Zero Bazel” (בתרגום חופשי: אפס מסגרת, ללא מסגרת), למרות שהמכשיר לא באמת ללא מסגרת כלל, היא בהחלט בין הדקות שראינו.

תהליך הייצור החדש מאפשר ל-Pantech Vega S5 להיות דק יותר (6.89 מ”מ), צר יותר ונמוך יותר מה-Samsung Galaxy S III למרות שהוא כולל מסך גדול יותר של 5 אינץ’ לעומת 4.8 אינץ’. מפרטו של הסמארטפון לא מאכזב עם מעבד Snapdragon S4 כפול-ליבה, מצלמת 13 מגה-פיקסל, קישורית LTE וסוללת 2,100mAh.

ה-Pantech Vega S5 יושק במפעילת הסלולר SK Telecom הקוריאנית וממשיך להוכיח כי ליצרנית המקומית יש הרבה מה להראות. למי שירצה לרכוש את המכשיר ללא התחייבות יאלץ להיפרד מ-$800, אבל הרכישה תתאפשר בקוריאה בלבד ומה-4 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים