סמסונג נושמת לרווחה: מכשירי Galaxy S III לא נשרפים סתם ככה

בסוף החודש שעבר הצליח בחור אירי להלחיץ מעט את סמסונג, לאחר שפרסם ברשת האינטרנט מספר תמונות בהן נראה מכשיר Galaxy S III כשהוא שרוף בחלקו התחתון, “לאחר הימצאות ממושכת ברכב”. התמונות, ככל שעבר הזמן וזכו לחשיפה רחבה יותר, הלחיצו גם מיליוני לקוחות שרכשו את המכשיר שפנו מיד לסמסונג מחשש למקרה דומה. סמסונג מיהרה להגיב ופרסמה בבלוג שלה הצהרה על פתיחת חקירה בנושא – “אנו בסמסונג מודעים למקרה ונפתח בחקירתו מיד עם קבלת המכשיר השרוף”.

הלילה, מכון המחקר הבריטי לשריפות, איתו עבדה סמסונג העולמית על חקירת המקרה, פרסם את ממצאיו וקבע כי סמסונג אינה אשמה בשריפה וכי המכשיר נשלח ללקוח כשהוא תקין מבחינה חשמלית. עוד נקבע כי השריפה נבעה מהצטברות נקודתית של חום שהגיע ממקור חיצוני, על פי מאפייני הנזק – המכשיר ככל הנראה הונח בתוך מיקרוגל.

בתוך כך, הלקוח שמכשירו נשרף שינה אתמול את גרסתו למקרה ופרסם באותו פורום אירי בו חשף לראשונה את התמונות, הצהרה חדשה לפיה אדם אחר ניסה לתקן את המכשיר לאחר שנחשף למים והכניס אותו לייבוש במיקרוגל. “לא מדובר במעשה מכוון אלא בטעות מטופשת, אין לי מה להוסיף”, ציין מחזיק המכשיר השרוף.

בהזדמנות זו נרצה להזכיר, כי גם אם סתם מתחשק לכם להתעלל במכשיר – הימנעו מחשיפתו לחום! סוללות הליתיום במכשירים ניידים עלולות להתפוצץ בתנאים לא נאותים של חום ואף לשחרר גזים רעילים לאוויר.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים