דינמי, רטוב, מריח ויותר אמיתי, הכירו את קולנוע ה-4D

סרט בשני מימדים נראה לכם ישן? שלושה מימדים כבר לא עושים לכם את זה? תתקדמו למימד הרביעי!

4D הוא שם קוד לדור הבא של סרטי הקולנוע הכולל את שלושת המימדים המוכרים ומימד נוסף של אפקטים מיוחדים ומוחשיים. במטרה למשוך קהל נוסף לאולמות הקולנוע פיתחה “קבוצת CJ” הדרום קוראנית את המימד הרביעי. למימד הרביעי אפקטים מיוחדים: כיסאות הצופים זזים, מים מותזים, ריחות עולים לאוויר וכל זאת בהתאם לסצנת הסרט. לדוגמא, יש 1000 ריחות שונים שהמערכת יכולה להפיץ, מורד של חצר המלוכה עד אבקת שרפה של אקדח במערב הפרוע. בנוסף, כדי לדמות מזג-אוויר קיצוני הותקנו מאווררים גדולים ותאורה מיוחדות שימחישו את המתואר בסרט, אם הגיבור בסרט נמצא באמצע סערה – תתכוננו גם לחטוף.

“הקולנוע צריך למצוא דרכים חדשות להוציא את האנשים מהבית ולהביאם לאולמות הקולנוע” אומר תאודור קים, מנהל בקבוצת CJ. המימד הרביעי הצליח מאוד במקום הולדתו, דרום קוריאה, ופרש ידיו לכיוון מדינות נוספות. תיאלנד ומקסיקו כבר אימצו את הטכנולוגיה, ארה”ב בתהליכי התקנה שימשכו 5 שנים ובמהלכן יותקנו 200 אולמות קולנוע תומכים בלוס-אנג’לס, ניו-יורק ומדינות נוספות.

החוויה של סרט בו אתה נינוח על כורסא כאשר השתיה מימינך, הפופקורן בידך וריח של בושם מהבחורה לצידך עתיד להתחלף בכורסא זזה, שתיה שנשפכת, פופקורן שעף על הרצפה, רוחות עזות וריח שתלוי בארוחה האחרונה שאכל הגיבור. אין ספק שזאת תהיה חוויה אך אם אתם מתכננים לראות סרט כמו פארק היורה, אל תשכחו את חליפת הסערה!

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים