שמועות חדשות: האייפון הבא יושק ב-21 בספטמבר, כמה ימים לאחר אירוע ההכרזה

בעוד ניתן לשלול כמעט בוודאות הכרזה והשקה קיצית של מכשיר אייפון חדש, כפי שטענו השמועות האחרונות לפיהן מכשיר האייפון השישי של אפל יוכרז ב-7 באוגוסט, מתפרסמות כעת שמועות חדשות הטוענות להשקה ב-21 בספטמבר – קצת אחרי אירוע הכרזה חגיגי שיערך בין ה-6 ל-13 בספטמבר. השמועות החדשות מגיעות מחברה סינית גדולה המתמחה בייצור אביזרים נלווים למכשירי האייפון.

חיזוק לטענה זו מגיע מעובד אנונימי של ספקית סלולר גדולה בארה”ב, שמסר לאתר Phone Arena כי לידי החברה בה הוא עובד הגיע מידע על תאריך השקה לקראת סוף חודש ספטמבר, תאריך שלאחר מכן התברר כיום שישי, ה-21 בספטמבר. העובד ציין כי המידע הגיע לידיו כבר לפני כמה שבועות, אולם הוא לא ייחס לו חשיבות עד לרגע בו פורסמו טענות נוספות להשקה בתאריך זה.

עד עתה לא ידועים פרטים אודות מכשיר האייפון הבא, אולם ברשת האינטרנט מסתובבות כבר כמה שבועות טענות לפיהן עיצובו של המכשיר יהיה שונה משל קודמיו (4/4S), שיכיל בין היתר מסך גדול יותר, מחבר טעינה קטן יותר ומעבר של מחבר האוזניות והמיקרופון לתחתית המכשיר ובצמוד לגרילים שתחתיהם שני רמקולים. בנוסף ובשונה מיתר מכשירי האייפון, המכשיר החדש של אפל יהיה הראשון לעשות שימוש בתקן ה-nanoSIM.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים