סמסונג בתהליכי ייצור של מסכים בעלי צפיפות פיקסלים של 350ppi

אחד הרכיבים המשמעותיים ביותר במכשיר הסמארטפון שלנו הוא כמובן המסך, אי אפשר שלא לשים לב אליו. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך אנחנו שואפים לקבל מסכים טובים יותר בעלי רזולוציה וצפיפות פיקסלים גבוהה יותר. אחת השחקניות הראשיות בתחום היא כמובן סמסונג שידועה בהשקעה הרבה שהיא מעניקה למחקר ולפיתוח של טכנולוגיות המסכים השונות, וכעת מסתמן כי היא עומדת לקפוץ שלב ולהעניק לנו חווית צפייה איכותית יותר.

כיום סמסונג משתמשת בשיטת FMM בעת יצור מסכי ה-AMOLED שלה, מה שלמרבה הצער מונע ממנה לייצר מסכים בעלי צפיפות פיקסלים גבוהה. הדבר אילץ את סמסונג להשתמש בסידור מסוג PenTile בעת ייצור מסכי ה-Super AMOLED HD המוכרים לנו מה-Galaxy S III, Galxy Note וכמובן ה-Galaxy Nexus. על מנת להתגבר על ההגבלה הזאת החלה סמסונג לערוך ניסויים בטכנולוגיה המבוססת על קרן לייזר שבאמצעותה ניתן יהיה לייצר מסכים בעלי צפיפות פיקסלים גבוהה יותר – אולם מוקדם מידי לשמוח מפני שאף על פי שהטכנולוגיה החדישה זולה יותר מקודמתה, עדיין ישנן בעיות בייצור המוני של המסכים החדשים.

אם אכן מדובר בדיווח מהימן, אין ספק שזו קפיצת דרך מרשימה בה סמסונג תצליח לייצר מסכים בעלי צפיפות גובהה כל-כך במסכים קטנים יחסית המשמשים אותנו בסמארטפונים וטאבלטים כאחד. אנחנו מאחלים שסמסונג באמת תצליח להתגבר על הקשיים העומדים בפניה ומקווים שתוכל להציג כבר במכשיר הדגל הבא שלה מסך איכותי יותר מהדורות הקודמים.

מה איתכם? מרוצים מהמסך שלכם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים