וידאו: סמארטפון גמיש צריך סוללה גמישה

רק לפני מספר ימים פרסמנו שמועה על מסך גמיש ב-Galaxy Note 2, אך האם חשבתם פעם כיצד יוכל מסך גמיש להתקפל כשבגבו חומרה קשיחה הכוללת סוללה? מסכי AMOLED גמישים הוצגו בעבר במספר תערוכות וסרטוני קונספט אך תמיד היו מחוברים אל שאר החומרה והסוללה ב”צמת כבלים”. אומנם מסך גמיש הוא ההתחלה אך כדי לייצר סמארטפון גמיש דרושים חומרים ורכיבים גמישים נוספים כמו המעטפת, רכיבי החומרה ואפילו סוללה גמישה (פה חשדתי!).

כדי להשיג את המטרה פיתח המכון הטכנולוגי הקוריאני (Korean Advanced Institute of Science and Technology) סוללה גמישה ואפילו תיעד זאת בקטע וידאו כדי שנוכל להאמין ולהתרשם. על פי פרופ’ קאון ג’ה לי (Prof. Keon Jae Lee) וצוותו, העוסקים בפיתוח הסוללה, ביצועי סוללת הליטיום-יון הגמישה יציבים ואין כל השפעה על מדדיה בעת קיפולה.

נראה כי הקוריאנים, סמסונג ומכוני המחקר, נחושים בהשלמת המשימה ובעצם פיתוח האב-טיפוס לסוללה גמישה עברו את נקודת האל-חזור בדרך אל המטרה. אנו לא בטוחים כמה היינו מעוניינים בסמארטפון גמיש, אך סוללה גמישה היא בוודאי פתח לעולם מוצרים חדש – ולא רק בתחום הצריכה הביתית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים