מייקרוסופט השיקה את Office 365, שירות ענן עסקי מתחרה ל-Google Apps

כפי שהיה צפוי מזה זמן רב, אתמול הכריזה מייקרוסופט על הוספת גרסאות ענן של Office לשירותים שהיא מספקת לעסקים. השירות, שיענה לשם Office 365, אמור להגדיל את הכנסותיה של מייקרוסופט מחבילת המוצרים המשרדיים שלה, שהינה מקור ההכנסה הגדול ביותר שלה אחרי מערכת ההפעלה Windows.

“אופיס 365″ אמור להתחרות ב-Google Apps, המציע שירותים ארגוניים לעסקים, תוך שהוא מציע גרסאות שונות לפי צרכי העסק וגודלו, בניגוד לחבילה של גוגל המוצעת ב”מידה אחידה”. המחירים יתחילו מ-2 דולר לחודש למחשב לשירות מייל בלבד, דרך 6 דולר לחודש לשירות לעסקים קטנים (הכולל את חבילת האופיס הרגילה), ועד 27 דולר לחודש למחשב לחבילה הכוללת גם את תוכנת ה-Office Pro Plus למחשב וגם את חבילת שירותי הענן המלאה הכוללת את גרסאות האונליין של תוכנות האופיס ושירותי שרת נוספים.

קברניטי החברה הדגישו כי מטרת מגוון ההצעות היא לאפשר לחברה להפיק רווחים לא רק ממכירת תוכנות, אלא גם מתחזוקתן הרציפה עבור משתמשים עסקיים, כולל שירותי ענן (אותם היא מפעילה כבר מספר שנים בשיתוף עם HP) ושירותים ה”מספקים תשתיות לעסקים, לדברי סגן הנשיא כריס קפוסלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים