הוכרז: LG Optimus G עם פלטפורמת Snapdragon S4 Pro ומצלמת 13 מגה-פיקסל

חברת LG הכריזה היום על הסמארטפון העצמתי ביותר שלה עד כה, ה-LG Optimus G, שכיכב בשמועות של השבועות האחרונים כאחד המכשיר המרשימים שיגיעו לשוק המובייל. כצפוי, בליבו של ה-Optimus G פלטפורמת ה-Snapdragon S4 Pro החדישה עם מעבד מרובע-ליבה 1.5Ghz והמאיץ הגרפי Adreno 320. חברת LG הינה הראשונה לשלב קישורית LTE יחד עם הפלטפורמה החדשה.

מפרטו של LG Optimus G מרשים מאוד וכולל כמה חידושים טכנולוגיים כמו מסך 4.7 אינץ’ מסוג IPS True HD האיכותי של החברה ברזולוציה של 1280X768, שלראשונה משלב את המסך והזכוכית לחיסכון ב-30% (עוביו 8.45 מ”מ), זיכרון פנימי 2GB RAM, זיכרון מובנה 32GB, מצלמה 13 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 1.3 מגה-פיקסל, סוללת 2,100mAh ועוד. מערכת ההפעלה אותה מריץ המכשיר הינה אנדרואיד 4.0, למרבה הצער אנדרואיד 4.1 Jelly Bean תגיע רק כעדכון.

ה-LG Optimus G יושק תחילה בקוריאה, כבר בספטמבר, לשאר העולם יגיע בהדרגה בסתיו. המחיר עדיין לא נחשף, אבל הוא יהיה חייב להיות אטרקטיבי כדי להתחרות ב-Samsung Galaxy S III.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים