אפל הציגה את iLife 2011 – פיצ’רים חדשים

הערב בשעה 19:00 (שעון ישראל) פתחה אפל באירוע החזרה למק, כשכולנו מצפים בקוצר רוח לראות MacBook Air חדש ו/או שדרוג למערכת ההפעלה OS X, אך סטיב ג’ובס העדיף להתחיל עם הצגת חבילת התוכנות החדשה iLife 2011.

בגרסה החדשה של iPhoto מראה לנו אפל דרך חדשנית לשליחת מיילים עם תמונות בצורה נוחה יותר מאי פעם. בנוסף, אנו מקבלים כמה דרכי תצוגה מרהיבות לצפייה במסך מלא, צפייה בתמונות על פי מיקומים במפה, ואפילו אינטגרציה עם פייסבוק.

בנוסף, לא שכחה אפל להציג את הגרסה החדשה של iMovie, תוכנת עריכת הסרטים שלה. אייקון התוכנה לא השתנה, אך בשדרוג החדש אנו רואים לא מעט פיצ’רים חדשים, ביניהם נוכל למצוא אפשרות לעריכת וידאו משופרת ואפילו אפקטים חדשים. התוכנה אף מאפשרת לנו לערוך מעין טריילרים לסרטים משלנו, והכל בצורה קלה ונוחה למדי. וכדי שאף אחד לא יעבוד עלינו בעיניים, קיבלנו אפילו הדגמה על הבמה, בה ראינו איך יוצרים טריילר מושקע ויפה תוך כמה דקות בלבד, והכל באמצעות ממשק נוח ופשוט עד מאוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים