לא רק סמארטפונים: נוקיה משיקה ליין אביזרים, בדגש על טעינה אלחוטית

לצד השקת מכשירי ה-Lumia החדשים של נוקיה, מכריזה החברה על סדרת אביזרים משלימים שינצלו את שלל הפיצ’רים החדשים של המכשירים. התכונה הבולטת ביותר במכשירים החדשים היא הטעינה האלחוטית שהופיעה כשמועה מוקדמת להכרזה. Lumia 920 כולל את האופציה הזו באופן מובנה, אולם Lumia 820 יוכל לבצע זאת רק בעזרת כיסוי סוללה ייעודי המוסיף לו את התכונה.

המוצר הראשון הוא משטח הטעינה הסטנדרטי שהוצג אתמול בהרחבה באירוע ההכרזה. המוצר השני והמעניין ביותר הוא משטח טעינה המיוצר בשילוב עם ענקית האודיו JBL, אשר מלבד טעינה אלחוטית הוא מציע גם הזרמת מוזיקה בעזרת קישוריות NFC ו-Bluetooth – בעת הנחת מכשיר ה-Lumia על מערכת ה-JBL Power Up, תחל טעינה אלחוטית באופן מידי כמו גם הזרמת מוזיקה מהמכשיר לרמקולים. בהתאם לקו העיצוב הנוכחי של נוקיה, מערכת ה-JBL Power Up מעוצבת גם היא בקווים נקיים ומעוגלים וזמינה בשלל צבעים. החברה מבטיחה איכות שמע מהשורה הראשונה. המוצר השלישי היא בעצם כרית טעינה תחת שם המותג Fatboy.

כל מכשירי הסדרה והמוצרים החדשים תומכים בסטנדרט הטעינה Qi, כלומר תומכים בשלל עמדות טעינה ציבוריות הפזורות ברחבי העולם. נוקיה עצמה צפויה להוסיף עמדות טעינה פומביות משלה במספר נמלי תעופה כגון הית’רו, בעזרת שיתוף פעולה עם חברת התעופה Virgin Atlantic, וכן בסניפים נבחרים של מספר רשתות בתי קפה.

מימין לשמאל: כרית ה-Fatboy, משטח הטעינה הבסיסי, JBL Power Up


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים