הנה זה בא: גרסא ראשונה של Frash לאייפון 4 זמינה להורדה

מעט יותר מחודש מאז הכריז Comex, ההאקר האחראי על כלי הפריצה הפופולאריים למכשירי iOS של אפל, על גרסא מיובאת של Frash לאייפד, הוציא הבלוגר גראנט פַּנֶּל גרסא מותאמת של התוכנה ל-iPhone 4. להזכירכם, מדובר בתוכנה המבוססת על גרסא פתוחת-קוד של Flash לאנדרואיד, שקיבלה “שכבות התאמה” על-מנת לעבוד גם על מערכת ההפעלה של אפל. פנל מזהיר, כמובן, מפני השימוש בקוד הראשוני (גרסא 0.02 הוא קורא לזה), אך מצד שני הוא מבטיח (בלי לקחת על זה אחריות, כמובן) שהגרסא שלו אמורה לעבוד לא רק על האייפון 4, אלא על כל מכשירי iOS 4 המבוססים על מעבדי ארכיטקטורת ARM v7, כמו: iPhone3GS, iPod Touch 3G, ו-iPad.

כדי להתקין את Frash על אחד ממכשירי אפל יש לפרוץ אותו, ואז להעתיק את קובץ ה-deb הזה בעזרת תוכנת OpenSSH. להוראות מדוייקות (באנגלית) מלוות תמונות עזר ניתן לפנות לאתר Redmond Pie, שגם צילם את התוכנה בפעולה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים