אפליקציה חדשה מאפשרת לבצע over-clocking למכשירי ה-Droid החדשים בלחיצת כפתור

אם יש לכם סמארטפון, וודאי תהיתם כבר לא פעם כיצד יכולה ARM לטעון שמהירות הדור הנוכחי של שבביה היא 1.5-2.0GHz, כאשר בפועל נדיר לראות טלפון המצוייד ביותר מ-1.0GHz. התשובה לכך היא, כמובן: פוטנציאל לא ממומש.
בדיוק כמו תלמיד מופרע, שכל מורה יודע לדקלם כי איננו מנצל את יכולותיו, כך גם השבבים הסלולריים: הם מסוגלים להגיע לאחד-וחצי או שני גיגה-הרץ, אך משיקולים של הארכת חיי המעבד – ובעיקר הסוללה הסלולרית – מורידות היצרניות את מהירותם. מי שרוצה לראות את מכשירו מנצל את מלוא פוטנציאל ה-ARM שלו, ייאלץ לחכות להאקרים שיואילו בטובם להוציא הוראות מדוייקות כיצד לפקוד על הסמארטפון לבצע Over-clocking – תהליך העלול גם להיות מסובך וגם להסתיים בהרס המכשיר.
אך אם שקלתם לקנות את ה-Droid X או ה-Droid 2 (או, במקרה של ישראל, Milestone 2) – אל דאגה. מתכנת אנדרואיד חביב, שיצר לא מזמן אפליקציה המאפשרת לשלוט על כמה תכונות נסתרות בדרואידים החדשים, הוציא בסוף השבוע אפליקציה נוספת, המאפשרת לבצע הטבת מהירות-שעון לטלפונים האחרונים של מוטורולה בלחיצת כפתור. היישום, העונה לשם DX/D2 Overclocker, מאפשר לבחור באחת מ-5 מהירויות שעון, כאשר אחת מהן היא המקור, אחת מיועדת לחיסכון בחשמל והשלוש האחרות מאיצות את המכשיר בדרגות שונות. כמובן שגם הממשק הפשוט לא משנה את העובדה שמדובר בפעולה מסוכנת – אך לפחות הוא מוריד לכם מהראש את הצורך לבצע 200 שלבים הדורשים ידע בתכנות.
מחיר האפליקציה דולר אחד, וניתן להורידה מחנות האפליקציות AppBrain, או לסרוק את קוד ה-QR הבא באמצעות מכשיר תואם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים