הודלפו: תמונות ראשונות של ה-Sony Nexus X

אנחנו שומעים כבר זמן רב על רצונה של סוני לייצר מכשיר נקסוס ונראה כי הפיילוט עם ה-Xperia S אכן מעיד על הצהרת כוונות. היום אנו מביאים לכם תמונות ראשונות של סמארטפון ה-Sony Nexus X, לכאורה מכשיר בשיתוף עם גוגל שיהיה חלק מליין הנקסוס. לפי שמועות עקשות מספר חברות יציגו מכשיר נקסוס, בניהן סוני, סמסונג, LG ו-HTC. נכון לעכשיו נראה כי LG היא הוודאית ביותר.

התמונות של ה-Sony Nexus X הגיעו בלי יותר מידי פרטים, למעט זה שמדובר בסמארטפון של סוני בשיתוף עם גוגל. מהתמונות ניתן לראות את העיצוב האופייני לליין ה-Xperia של סוני ואת מערכת ההפעלה אנדרואיד עם ממשק נקי וכפתורים על המסך. כמובן שאת התמונות חשוב לקחת בזהירות, יש טענות כבר ברשת שהן מזוייפות אבל אין הוכחה כרגע לכאן ולכאן. יכול מאוד להיות שכמו LG עם ה-Optimus G שעם שינוי עיצובי הפך ל-Nexus 4 ככה יהיה עם ה-Xperia T וה-Nexus X.

תודה לכל מי ששלח את הטיפ!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים