בשורות טובות לחובבי Windows Phone 7: אפליקציית צד-שלישי ראשונה עם תמיכה בעדכונים חיים על מסך הבית

אם תשאלו את מייקרוסופט מה ההבדל הגדול בין מערכת ההפעלה הסלולרית החדשה שלה לבין המתחרות, היא תשמח לספר לכם על ה”לבנים החיות”, המאפשרות הצצה לכל המידע המעניין אתכם ביותר על מסך הבית, ללא צורך בכניסה לאפליקציות ייעודיות.

אך עד עתה, היכולת הזו אפיינה רק את ה”מרכזיות” והאפליקציות שמספקת מייקרוסופט עצמה, כך שיכולתם לראות כמה הודעות SMS ומייל מחכות לכם בתיבות הללו, איזה שיר מתנגן כרגע ביישום ה-Zune ועוד כמה פריטי מידע שימושיים, אך אפליקציות חיצוניות חייבו כניסה ליישום כדי לצפות בנתונים.

שלשום הגיעה החדשה הטובה, כאשר כתב MobileBurn מייקל אורייל מצא ב-Marketplace את האפליקציה החיצונית הראשונה בעלת תמיכה ב-“Live Tiles”, מבית WeatherBug. האפליקציה של אתר מזג האוויר מאפשרת למשתמש להגדיר כמה מיקומים שונים עבורם יוצגו לו נתוני מזג אוויר עדכניים ותחזיות. כאן מגיע החלק המעניין: במקום להיכנס לאפליקציה בכל פעם שברצונכם לצפות בתנאים הנוכחיים, הללו יוצגו ויתעדכנו אוטומטית על גבי ה”לבנה” של היישום במסך הבית. ברנדון מינימן מ-PocketNow מיהר לצלם סרטון הדגמה (למעלה), בו ניתן לראות בפעם הראשונה גם את ממשק חנות האפליקציות של מייקרוסופט בפעולה.

אנו מקווים שבקרוב נזכה לראות אפליקציות נוספות ממפתחי צד שלישי העושות שימוש במאפיין הייחודי של WP7, כך שניתן יהיה לראות על מסך הבית נתונים כגון עדכוני RSS, הודעות סטטוסים של חברים מהרשתות החברתיות השונות ואולי אפילו להיות מחוברים לצ’ט כאשר המכשיר מראה ומתריע על הודעות מיידיות מהחברים – ובכן, מייד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים