מנכ”ל אייסר: קו הטאבלטים הראשון שלנו יושק עוד חודש; מחירים: בין 300 ל-700 דולר

כבר לא מעט זמן מסתובבות ברשת שמועות אודות טאבלטים מבית Acer שעתידים לצאת עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסתה הבאה, בגדלים של 5, 7 ו-10 אינצ’. היום, בראיון ל-Dow Jones Newswire (שפורסם ב-Wall Street Journal), אמר מנכ”ל החברה גַ’נְפְראנקו לאנצ’י כי החברה תשיק את קו מחשבי הלוח הראשון שלה ב-23 בנובמבר – עוד חודש פחות יום – בניו-יורק. הוא ציין כי המחירים ינועו בין 300 ל-700 דולר, ולא הוסיף דבר מעבר לכך.

כפי שהזכרנו בעבר כבר מספר פעמים, כמה חברות שתכננו להשיק טאבלטים מבוססי אנדרואיד נתקעו כאשר פיתוח הגרסא הבאה של המערכת נתקל במכשולים שונים, אך לאחרונה הבטיחה גוגל כי גרסא ראשונה של המערכת המותאמת לטאבלטים תועבר ליצרניות בחודש דצמבר, לקראת הצגת ה”סחורה” בתערוכת CES 2011.

(בתמונה: אבטיפוס של טאבלט מבית Acer שהוצג בתערוכת Computex 2010. צילום: Engadget)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים