פיירפוקס 4 נדחה שוב, הפעם לשנה הבאה

המהדורה הבאה לדפדפן הפתוח של מוזילה, פיירפוקס 4, נדחית שוב. בעדכון ללו”ז שחרורי הבטא בקהילת המפתחים של מוזילה אתמול נאמר כי ככל הנראה נוכל לראות את שועל האש הרביעי רק בתחילת השנה הבאה, לאחר שגרסת הבטא השביעית, האמורה להיות הבסיס לפיתוח תוספים והרחבות, נדחתה לחודש הבא. 3 גרסאות בדיקה נוספות תשוחררנה בחודשים הקרובים, והגרסא הראשונה לצאת לקהל הרחב (release candidate) תצא “בתחילת 2011”, כאשר מוזילה מקווה שהגרסא הסופית תגיע מייד אחריה.
בניסיון להרגיע את המשתמשים, ציין מייק בֶּלְצְנֶר ממוזילה כי “דברים טובים קורים עם פיירפוקס 4 (…) ולאחרונה עבר מנוע הג’אווה-סקריפט שיפור דרמטי. התוצאה היא פיירפוקס מהיר ובעל יכולות משופרות, המספק מהירות ותגובה טובות יותר ליישומי-רשת ולמשתמשים”.

בינתיים, המתחרה הצעיר מבית גוגל, הלוא הוא הכרום, מקבל עדכונים בקצב אש של רובה אוטומטי, והשבוע כבר נראו ראיות לגרסא 9 של הדפדפן, ימים ספורים לאחר שחרורה הסופי של גרסא 7. לדעתי, למרות שפיירפוקס 3.6 קצת כבד וצורך לא מעט משאבי מערכת, הוא עדיין הדפדפן העדיף לשימוש. גרסא 4 שלו לוקחת את כל העניין כמה צעדים קדימה, ואמורה להוות מתחרה ראויה לכל מי שינסה לקום כנגד.

מה אתם חושבים? בואו להצביע ולהשפיע בסקר הדפדפנים בפורום שלנו! הסברים, שאלות והקמת דיון מתפתח יתקבלו בברכה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים