גאדג’טי בלילה: סמסונג ממש רוצה שתרכשו כונני SSD

כולנו יודעים כי לפרסומות יש כוח גדול מאוד בעולם הטכנולוגיה, במיוחד אם הפרסומות עוקצות ותוקפות חברות אחרות. כמה מהפרסומות הטובות והמוצלחות בתקופה האחרונה הן פרי יצרתה של סמסונג שמרשה לעצמה לצחוק על לקוחות אפל הממתינים בהשתוקקות למכשיר האייפון. סדרה זו הוכיחה כי סמסונג אכן יודעת להפיק  פרסומות טובות, אך אם לומר את האמת – אנחנו לא בדיוק יודעים איך להגיב לפרסומת הבאה שלה.

הפרסומת החדשה גורמת לנו לחשוב מחדש על מערכת היחסים שלנו עם המחשב האישי ועד כמה חשוב להשקיע בזוגיות הזאת מאחר והמחשב אחראי על לא מעט היבטים בחיינו. הפרסומת היא עבור כונני ה-SSD של סמסונג, אך החברה בחרה באסטרטגיית שיווק מוזרה מאוד בכדי לגרום לנו לרכוש את הכוננים שלה. כל מה שנותר לנו לומר הוא שכדי להבין עד כמה הפרסומת הזאת פסיכוטית, פשוט עדיף לצפות בה.

יש לכם סרטונים או תמונות מצחיקות? שלחו לנו וכמובן שניתן קרדיט!
נתראה בגאדג’טי בלילה הבא – יום חמישי בשעה 22:30


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים