השוואת ביצועים וממדים בין מכשירי הדגל Galaxy S III ו-Droid DNA לעתידיים של סוני

חברת סוני צפויה לחשוף סמארטפון חדש ועצמתי כבר בתחילת 2013 ולפי התמונה המצטיירת כרגע הוא יגיע בשני דגמים: Sony C6603 Yuga שיהיה לשוק העולמי וה-Sony C650X Odin לשווקי המזרח. שני הדגמים מוצגים במידע מודלף המשווה את ממדיהם וביצואם אל מול מכשירי הדגל של סמסונג ו-HTC, ה-Galaxy S III וה-Droid DNA.

מרבית מפרטם של ה-Sony Yuga ו-Sony Odin משותף וכולל את פלטפורמת ה-Snapdragon S4 Pro מבית Qualcomm, זיכרון פנימי 2GB RAM ומסך 5 אינץ’ ברזולוציה של 1920X1080 עם טכנולוגית ה-WhiteMagic המבטיחה בהירות גבוהה ולבן מדויק מבית סוני. דגם ה-Yuga הבינלאומי יהיה עמיד במים, בעוד ה-Odin יהיה עם עינית אינפרה אדום שתשמש כשלט רחוק למוצרי סוני (בדומה לטאבלט ה-Xperia). מבחני ביצועים של המכשירים נמצאו במאגר מבחן הביצועים GLBenchmark ונראה שיש לו המון מה להציע.

לפי הפרטים שהודלפו השוו בין ממדי המכשירים וניתן לראות שה-Odin מצליח לשמור על ממדים דומים לזה של ה-Galaxy S III למרות מסך ה-5 אינץ’ ושטחו מנוצל היטב.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים