חשיפה ראשונה: מהלילה ניתן לרכוש שירים בחנות iTunes בישראל

החל מהלילה יום ב’ (3.12) משתמשי iTunes בישראל יכולים לרכוש שירים וקליפים עם החשבון והכרטיס אשראי הישראלי שלהם. חנות ה-iTunes Store מציע למשתמשי מוצרי אפל ואחרים רכישה מקוונת של מולטימדיה כמו שירים, קליפים, eBooks, סדרות וסרטים. החנות שנפתחה במקור בשנת 2003 תחת השם iTunes Music Store, כוללת כיום כ-28 מיליון שירים ורשומים אליה 400 מיליון משתמשים רשומים עם כרטיסי אשראי – מה שהופך אותה לחנות המקוונת הגדולה בעולם.

רכישה ראשונה של שיר בצענו הלילה דרך תוכנת ה-iTunes במחשב ווינדוס (ניתן לראות את אישור הרכישה למעלה). ההרגשה שאפל מעלה כרגע את החנות בארץ ובגלל זה הגישה חלקית ופעמים רבות מאבדים גישה פתאום לחנות. רכשנו דרך חשבון ישראלי עם כרטיס אשראי ישראלי שיר במחיר של 2.90 ש”ח, קליפ מוזיקה היה ניתן לרכוש ב-3.90 ש”ח, אלבום מלא עולה 29.90 ש”ח ושאר הווריאציות השונות שאפל מציע לרכישה בתחום המוזיקה. למחלקת הסרטים וסדרות לא הצלחנו לגשת למרות שניסינו מספר פעמים.

משתמשים רבים המתינו לזמינות חנות המוזיקה של אפל בישראל, שכן מדובר בהיצע הגדול בעולם שהצליח לאחד גורמים כה רבים מתעשיית המוזיקה. ההמתנה והשמועות היו רבות לגבי עליית החנות ארצה וכרגע ירגישו הישראלים בעיקר במחסור האמנים המקומיים. בנוסך נראה כי אפל מביאה לישראל גם את שירות iTunes Match, המאפשרת לאחסן מוזיקה בענן וניגונם מכל מקום במחשבים אחרים, מכשירי iOS ו-Apple TV. מחיר השימוש בשירות הוא 89.90 ש”ח למשך שנה ותוכלו להעלות אליו גם שירים שלא נרכשו מחנות ה-iTunes.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק

תודה רבה לגאי גבאי על הטיפ!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים