נשיא Asus: ב-2011 נשיק 5 טאבלטים בגדלים 7-12 אינצ’, שניים מהם עם Windows והשאר עם אנדרואיד

לקראת תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית (CES) שתיערך בינואר הקרוב מתחיל השבוע גשם ראשון של שמועות לגבי המכשירים שצפויים להיות מוצגים בתערוכה ולהגיע לשוק במהלך 2011. עתה, יומיים בלבד אחרי השמועות הראשונות לגבי תוכניות ייצור הטאבלטים של Asus, שם נשיא החברה ג’רי שֶן את כל הקלפים על השולחן – 5, ליתר דיוק.

הטאבלט הראשון שתשיק אסוס יהיה ה-Eee Pad EP121, אותו הציגה בטאיפיי ביוני האחרון, עם מסך 12 אינצ’, מעבד אינטל ו”הרחבות של טכנולוגיות” כגון בקרת מגע וממשק משתמש שנעשו בשיתוף-פעולה עם מייקרוסופט. המכשיר הזה ייכנס לייצור המוני בדצמבר, ויושק בינואר 2011.

חודשיים אחר-כך, במרץ הקרוב, מתוכננים לצאת ארבעה דגמים נוספים: שניים בגודל 7 אינצ’, שאחד מהם יהיה מצוייד בקישוריות WiFi והשני בקישוריות דור 3.5 ו”תפקודים של טלפון”; ושניים בגודל 9 אינצ’, שאחד מהם יהיה מבוסס על שבב אינטל ומערכת ההפעלה Windows, והשני על שבב Tegra 2 ומערכת ההפעלה אנדרואיד, כאשר הפרש המחיר ביניהם מוערך בכ-100 דולר.

שן הדגיש גם כי אסוס מתכוונת לרכז מאמצים ומשאבים אדירים בשוק הטאבלטים בשנה הבאה, ולצורך כך היא העבירה לאחרונה כ-200 טכנאים ממחלקת ה-Handheld Devices (מכשירים ניידים קטנים יותר, כגון טלפונים) למחלקת מו”פ טאבלטים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים