לאט אבל בטוח: חנות האפליקציות של WP8 עולה ל-120,000 אפליקציות

מיקרוסופט ממשיכה לשחרר נתונים מעודדים לגבי מערכות ההפעלה שלה וכעת מודיעה גם על כברת דרך נוספת. מערכת ההפעלה הניידת שלה, Windows Phone 8 עומדת היום עומדת על 120,000 אפליקציות, וביניהן 46 מתוך 50 האפליקציות הפופולריות ביותר באנדרואיד ו-iOS. אך עד כמה נתונים אלה משמעותיים? זה כבר נתון לוויכוח.

טוד בריקס, מנהל הראשי של פלטפורמת WP8, הודיע דרך חשבון הטוויטר שלו כי “הכנסות למפתחים ומספר ההורדות הוכפל מאז הושקה מערכת ההפעלה החדשה בנובמבר”. נתון זה אמנם נראה חיובי אך לא שווה דבר ללא מספרים מדויקים בנוגע לכמות ההורדות לפני השקת המערכת ואחריה. מערכת ההפעלה ראתה גידול של 20,000 אפליקציות בתקופה של חצי שנה מאז חודש יוני האחרון, בו עמדה על 100,000 אפליקציות.

בעוד גידול בשיעור של כ-20% בחנות האפליקציות תוך חצי שנה אינו נתון שיש לזלזל בו, מיקרוסופט ממשיכה לשחרר לתקשורת מסרים חיוביים אך לוקים בחסר בעובדות מוצקות. התמונה תתבהר רק אם וכאשר החברה תראה לנכון לחשוף נתונים נוספים לגבי Windows Phone מאז השקת גרסה 7 של מערכת ההפעלה ועד היום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים