קים דוטקום מקבל את האישור לתבוע סוכני ריגול

כאשר קים דוטקום אמר השנה שיתרחשו הפתחויות רבות בנוגע אליו ואל החוק, כאלה שיגרמו לצדק לצאת אל האור ולנקות אותו מכל אשמה, ובכן – הוא בהחלט לא היה רחוק מכך. אתמול פסק שופט בבית משפט עליון בניו-זילנד תוך כדי שימוע בין דוטקום לבית לשכת הביטחון של ניו זילנד, על חשיפת פרטי מעקב שהתבצע אחרי קים דוטקום מצד סוכנות ריגול בשליטת הממשלה.

לפי פרסומי התקשורת בניו זילנד ההחלטה שהתקבלה תתווסף לתביעתו הקיימת של דוטקום, בה הוא תובע את הממשלה על פשיטה לא חוקית לאחוזתו שהתרחשה בינואר השנה. משמעות הדבר היא שכעת דוטקום יוכל לתבוע את לשכת הביטחון על ריגול בלתי חוקי שנעשה אחריו, שלכאורה נעשה בהסכמי שיתוף מידע עם המשטרה המקומית, ה-FBI ורשויות שונות בארה”ב. הפשיטה שנעשתה לביתו בינואר פתחה מלחמה חדשה בין דוטקום לבית המערכת הממשלתית: בחודש שעבר דווח בתקשורת שהפשיטה על הבית נעשתה שלא כדין, עם שימוש בכוח מופרז וללא צווי חיפוש, ובמסמכים שאמורים להיחשף מוחזקים חומרי וידאו והקלטות מליל הפשיטה.

בשימוע שנעשה נקבע שסוכנות הריגול ולשכת הביטחון יצטרכו לחשוף את פרטי המעקב, כתוצאה מכך לשכת הביטחון של ניו זילנד תהפוך לנתבע ותיכנס למשחק הקיים במשפטו של דוטקום (כי בסופו של דבר כשמדובר בקים דוטקום הכל מתקשר עם Megaupload). “האמת תצא לאור, וזה יקרה בבית המשפט” אומר דוטקום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים