Qualcomm מכריזה על שבבים חדשים בסדרת Snapdragon S4

ענקית השבבים האמריקאית Qualcomm מרחיבה את היצע השבבים מרובעי הליבות שלה, ומציגה את MSM8226 ואת MSM8626, הכוללים מעבד ארבע ליבות מסדרת Snapdragon S4 המפעילה בין היתר את Nexus 4 ,HTC Butterfly ועוד רבים ממכשירי הדגל הנוכחיים.

שני השבבים החדשים מיוצרים בליטוגרפיית 28 ננו-מטר וכוללים את המאיץ הגרפי Adreno 305, התומך בהקלטת וניגון וידאו ברזולוציית 1080p Full HD ובמצלמות בעלות חיישן של עד 13 מגה-פיקסל. עוד כוללים הדגמים החדשים שבב רדיו חדש בשם WTR2605, המציע תכונות מתקדמות כגון תמיכה ב-HSPA+, CDMA וברשת הסינית TD-SCDMA, וכן תמיכה ברשת הלווינים הרוסית GLONASS ו-Beidou הסינית, בנוסף לרשת הגלובלית. שבב התקשורת החדש קטן ב-60 אחוזים בהשוואה לדגמים מקבילים מהדור הקודם, וצריכת האנרגיה שלו הופחתה ב-40 אחוזים. עוד מציע השבב תמיכה בתצורת Dual SIM, המאפשרת הפעלת שני כרטיסי SIM במקביל.

השבבים החדשים נועדו כדי לאפשר ביצועים המתאימים במכשירי דגל, בד בבד עם חסכון באנרגיה ומחיר שפוי, כך לפחות לדברי Qualcomm. ייצור השבבים החדשים ייחל ברבעון השני של 2013.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים