סיכום שנה – בואו לבחור את הגאדג’טים שעשו לכם את 2012

2012-pollתודו שזה היה מהיר – הנה מסתיימת לה שנת 2012 שהיתה מעניינת ומהנה לא פחות מקודמתה, שנה בה למדנו שחשבון הטלפון שלנו יכול להיות גם נמוך מ-3 ספרות, שנה בה אתר גאדג’טי הגיע מדי שבוע גם לאוזניכם. קצת לפני כניסתה של שנת 2013, הבה נסכם את שהתרחש בשנה החולפת – וגם הפעם אנו עושים זאת בעזרתכם. לפניכם 8 שאלות אודות השנה החולפת, להן 4 תשובות שנבחרו על ידינו בקפידה מתוך כמה עשרות. נדגיש כי אין להתפלא ש-Siri נמצאת בסיכום זה ולא בזה של שנה שעברה, מאחר ורובנו התעסקנו עמה רק השנה, כך למשל גם Nexus 4, יהיה מועמד רק בסיכום של 2013.

מי לדעתכם הוא סמארטפון השנה, מי הוא מכשיר הטאבלט האופטימאלי, איזו חברה ממש שיחקה אותה השנה ומי זו שדווקא הצליחה לאכזב? הצביעו והשפיעו. תוצאות הסקר יפורסמו ב-31 בדצמבר כחלק מסדרת כתבות סיכום שנה שיעלו כאן בגאדג’טי.

[poll id=”26″]

[poll id=”27″]

[poll id=”28″]

[poll id=”29″]

[poll id=”30″]

[poll id=”33″]

[poll id=”31″]

[poll id=”32″]

חושבים על אכזבות גדולות יותר מאלו שציינו מעלה? הייתם מעניקים את תואר הסמארטפון של השנה למכשיר עלום אחר? אתם מוזמנים לטקבק לנו את דעתכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים