הוכרז: Huawei Ascend Mate – פאבלט 6.1 אינץ’ 720p

mate-b-130108051956למרות גודלם, מכשירי הפאבלט של סמסונג זוכים לפופולאריות רבה בקרב משתמשי ההארדקור. בעוד הענקית מקוריאה היא זו ששולטת כרגע בשוק המתהווה, ישנן כמה חברות המנסות לרכב על ההצלחה – אחת מהן היא Huawei שהכריזה בתערוכת CES 2013 על מכשיר ה-Ascend Mate בעל מסך עצום בגודל 6.1 אינץ’ ברזולוציה (מאכזבת) של 720p. עוד כולל מפרטו של המכשיר מעבד מרובע ליבה בתדר שעון 1.5GHz שהחברה בעצמה ייצרה, מצלמת 8.1 מגה-פיקסל וסוללה אימתנית 4,050mAh שתספק למכשיר לא מעט שעות עבודה.

לטענתה של Huawei, בעזרת המכשיר ניתן יהיה לצ’וטט עם חברים במשך 22 שעות, לגלוש באינטרנט במשך 14 שעות ולצפות בתכני HD במשך 10 שעות שלמות. עוד מוסיפה החברה כי ב-73 אחוזים משטח פניו הקדמי של המכשיר מאופשרת טכנולוגיית “מגע הקסם” באפשרותה ניתן להשתמש במסך המגע גם כאשר נהיה עם כפפות.

כמו שעשתה סמסונג, גם Huawei דאגה לאבזר את מערכת ההפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.1 שעל המכשיר במגוון אפליקציות שיסייעו למשתמש לנצל טוב יותר את המסך הגדול. אחת מהאפליקציות היא Easy Panel המאפשרת גישה מהירה לאפליקציות חשובות כמו הודעות והערות וכן מאפשרת למשתמש להגדיר אפליקציות נוספות שיוכל לגשת אליהן מהתפריט המהיר.

Huawei Ascend Mate יחל להימכר בסין בחודש הבא, כשפרטים על המחיר טרם נמסרו. בהמשך, “יושק המכשיר במדינות נוספות”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים