הוכרז: Sony Xperia Z – סמארטפון הדגל החדש של סוני עם פלטפורמת Snapdragon S4 Pro ומסך 5 אינץ’ Full HD

Sony-Xperia-Z-Gadgety2חברת סוני חשפה במסיבת העיתונאים המקדימה של לתערוכת CES 2013 על סמארטפון הדגל החדש שלה – Sony Xperia Z. במרכזו של ה-Xperia Z מסך 5 אינץ’ Full HD מבית סוני עם מנוע Bravia Engine 2 המתאים את הצבעים וההגדות אוטומטית למסך הטוב ביותר של סוני למובייל עד כה. המכשיר דקיק מאוד (רק 7.9 מ”מ) עם זכוכית גורילה מלפנים ומאחור, משקלו 140 גרם ובנוי באיכות גבוהה לטענת סוני, לשמחתנו הוא עמיד גם במים (החלום התגשם, אפשר להשתמש בו באמבטיה).

ה-Sony Xperia Z כולל מפרט מרשים המשתווה לסמארטפונים החזקים ביותר בשוק היום עם פלטפורמת ה-Snapdragon S4 Pro הכוללת מעבד מרובע-ליבה 1.5Ghz, מצלמת 13 מגה-פיקסל עם חיישן Exmor RS החדש בעל תמיכה בצילום HDR לסטילס ווידאו, תמיכה ברשתות דור 4 מסוג LTE, חריץ הרחבה MicroSD, שבב NFC, סוללת 2,330mAh (לא ניתנת לפירוק) ועוד. מערכת ההפעלה הינה אנדרואיד 4.1 עם ממשק המשתמש של סוני וצפויה להשתדרג לאנדרואיד 4.2 במהרה לאחר ההשקה. שבב ה-NFC יאפשר למכשיר להתממשק עם מגוון אביזרים נלווים שסוני צפויה להשיק בקרוב.

Sony-Xperia-Z-waterproofסוני לא חשפה את המחיר של ה-Sony Xperia Z, אבל הוא יושק כבר ברבעון הראשון של 2013. מדובר בהשקה האגרסיבית ביותר של סוני הזכורה לנו מבחינת מפרט ותחרותיות, אבל עדיין צפויים לצוץ כמות אדירה של מתחרים ב-CES ובעוד חודש וחצי ב-MWC בברצלונה.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל העדכונים מ-CES 2013 ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים