סמסונג מציגה לראשונה ב-CES את הטלוויזיה הקעורה מסוג OLED

Samsung-OLED-Curved-CES-2013כמו בכל שנה, תערוכת CES חושפת בפנינו את המילה האחרונה בעולם הבידור הביתי כשחברת סמסונג היא אחת המובילות בקטגוריה זו. מסתבר כי הענקית מדרום קוריאה לא חשפה את כל קלפיה במסיבת העיתונאים המקדימה והשאירה מוצר אחד (פיקנטי) לתערוכה עצמה, טלוויזיית 55 אינץ’, בטכנולוגיית OLED, עם מסך מעוקל.

במבט ראשון על חזיתה מורגש שמשהו שונה, אך מבט על צידה מסגיר מיד כי מדובר בטלוויזיה מעט קעורה. על-פי סמסונג ישנם מספר יתרונות לטלוויזיית OLED בצורה זו. הראשון, הטלוויזיה מקנה תחושה של מסך IMAX, כמו זה שבקולנוע. השני, הטלוויזיה הקעורה מאפשרת זווית צפייה רחבה יותר. והשלישי, היא נהנית מיתרונותיה של טכנולוגיית ה-OLED.

במהלך מסיבת העיתונאים שהתקיימה ביום שלישי, אמר סגן הנשיא הבכיר בחברה כי “סמסונג מקדישה זמן רב לפיתוח והמצאת פתרונות יצירתיים לטלוויזיות, כאלה שהלקוחות מצפים לקבל וכאלה שהם רק יכולים לדמיין”. לטלוויזיה אין כרגע תג מחיר או מועד השקה אך עם זאת נאמר כי ישנו סיכוי להשקתה לקראת סוף שנת 2013 (“late 2013”).

סמסונג שמציגה את מסך הטלוויזיה המעוקל הראשון פורצת דרך חדשה בעולם הבידור הביתי. מעניין, האם יום אחד הטלוויזיות השטוחות יהפכו לפאסה?

samsungscurv1


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים