סמסונג תציג בשבוע הבא מגוון מסכים חדשים, ביניהם מסך AMOLED בן 4.5 אינצ’ ברזולוציית WVGA

הדיון מי יוצרת את מסכי המגע הטובים ביותר – אפל או סמסונג – לא חדש. בין אם אתם מצודדים ברזולוציה הבלתי מנוצחת של מסך ה-Retina או הניגודיות המוחצת של מסכי ה-Super AMOLED, דבר אחד בטוח: במסכים הגודל כן קובע.

בשבוע הבא תתקיים תערוכת המסכים הבינלאומית FPD, ובה צפויה סמסונג להציג את הדור הבא של סדרת מסכי ה-Super AMOLED. עד היום הצליחה סמסונג להדהים אותנו עם מסכים גמישים ובלתי שבירים שהציגה בסרטונים שהופצו ברשת, אבל מפרט אחד אי אפשר היה להתעלם – הם לא הגיעו לרזולוציה ולניגודיות של מסכי ה-Super AMOLED הרגילים שלה. כל זה הולך להשתנות השנה.

אחרי מסך ה-7 אינץ’ שכתבנו עליו אתמול, מתכוונת סמסונג להציג מגוון מעניין של מסכים בטכנולוגיות שונות, כגון מסך 3D LCD ברזולוציית WVGA, מסך 14 אינץ’ שקוף וגולת הכותרת – מסך AMOLED גמיש בגודל של 4.5 אינץ’ (4.5 זה השחור החדש?) בעל רזולוציית WVGA, זמן תגובה מהיר וצריכת חשמל נמוכה.

המסכים עוברים בשנים האחרונות שינוי מעניין: תוך כדי גדילה של המסך המיועד למכשירים סלולריים, התווספו יותר מ-10 מיליון צבעים, נוצרו טכנולוגיות חדשות וצריכת החשמל – למרות שבהתחלה גדלה בעקבות גדילת המסך – יורדת משנה לשנה. כל זה מסתכם לנקודה שסמסונג רוצה להראות לנו, והיא שאם אתה רוצה מסך תלת-ממד, מסך AMOLED גמיש או מסך מגע בגודל 14 אינץ (לא שאני מצליח למצוא שימוש לגודל הזה…) אז יש איפה לחפש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים