מוזילה חושפת את Keon – סמארטפון לפיתוח עבור Firefox OS

geeksphone

כבר זמן רב אנחנו מדווחים לכם כי מוזילה מתכוונת להיכנס לשוק מערכות ההפעלה למובייל עם מערכת ההפעלה Firefox OS, שראינו כבר בתמונות ראשונות לפני קרוב לשנה. לאחר שמוזילה שחררה גרסת מפתחים ל-Firefox OS היא מרגישה בשלה לעלות שלב ולהכריז גם על מכשיר מיוחד למפתחים. למכשיר קוראים Keon והוא מגיע עם מפרט צנוע למדי הכולל: מסך בגודל 3.5 אינץ’ ברזולוציה של HVGA, מעבד בעל ליבה אחת מסוג Snapdragon S1 בתדר 1Ghz, זיכרון פנימי 512MB RAM, זיכרון מובנה של 4GB הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון, מצלמה אחורית בעלת חיישן של 3 מגה-פיקסל, סלולה בגודל 1580mAh, קישורית WiFi ותמיכה ברשתות דור שני ושלישי. נכון לעכשיו לא ידוע מה יהיה תג המחיר של ה-Keon אך הוא עתיד להיות משווק כבר בחודש הבא.

firefox_os_peak-580x345

קשה לשער מדוע המפרט כל כך נמוך ביחס למתחרות, אם כי ישנה סברה שמוזילה מתכוונת לשווק את המכשירים שלה בשווקים מתפתחים ולכן רוצה לשמור על מחיר אטרקטיבי, או שמנגד המערכת עובדת בצורה כל כך טובה וחלקה שהיא לא צריכה מפרט עצמתי יותר. מי שעדיין מתלהב ממערכת ההפעלה אך מעוניין במכשיר בעל מפרט מתקדם יותר, ישמח לדעת כי על אף שלא הייתה כל התייחסות רשמית נראה כי מוזילה מתכוונת להשיק את סמארטפון נוסף בשם Peak המיועד לשוק הגבוה יותר. מכשיר ה-Peak מופיע באתר geeksphone וממנו אנו למדים כי הוא יצויד במפרט הבא: פלטפורמת Snapdragon S4 עם מעבד כפול-ליבה בתדר שעון של 1.2Ghz, מסך בגודל של 4.3 אינץ’ ברזולוציית qHD, מצלמה אחורית בעל חיישן של 8 מגה-פיקסל וקדמית בעלת חיישן של 2 מגה-פיקסל,זיכרון פנימי 512MB RAM, זיכרון מובנה של 4GB הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון וסוללה גדולה ביותר בגודל של 1800mAh.

האם לדעתכם Firefox OS תהייה רלוונטית בשוק הרווי ממילא במערכות הפעלה?

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל העדכונים ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים