הוכרז: BlackBerry Q10 עם מקלדת QWERTY מלאה ומסך מגע 3.1 אינץ’

BlackBerry-Q10מיד לאחר ההכרזה על סמארטפון ה-BlackBerry Z10 מבוסס מסך המגע, חברת בלקבארי חושפת את ה-BlackBerry Q10 עם מקלדת QWERTY מלאה בתצורת הבלקבארי הקלסית משולב עם מסך מגע 3.1 אינץ’. ה-Q10 מריץ את מערכת ההפעלה של החברה, BlackBerry 10, אותה היא מציגה ברגעים אלו בהשקה חגיגית שאמורה לפתוח עידן חדש בחברה.

בניגוד לדגם ה-Z10 שמציג לראווה את מערכת ההפעלה החדשה המותאמת למסך מגע מלא, ב-BlackBerry Q10 חוזרת החברה למקלדת ה-QWERTY המלאה שכל כך מאפיינת אותה ורבים כה אוהבים. לצד המקלדת תוכלו לנווט במכשיר גם באמצעות מסך המגע בגודל 3.1 אינץ’ ובעל רזולוציה של 720X720 – גדול יחסית לתצורה ובעל צפיפות פיקסלים של 328PPI.



ה-Q10 מגיע עם מעבד בעל שתי ליבות במהירות שעון של 1.5GHz, זיכרון 2GB RAM ונפח אחסון פנימי 16GB, הניתן להרחבה עד 64GB באמצעות כרטיס זיכרון microSD. המצלמה הראשית במכשיר הינה בעלת חיישן 8MP עם פוקוס אוטומטי ונורת LED המשמשת כפלאש. הסוללה תהיה בקיבולת 2100mAH.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים