חברת ZTE צפויה לחשוף סמארטפון Firefox OS ראשון ב-MWC

geeksphoneחברת ZTE הסינית, שמכשיריה כעת משווקים על ידי יורוקום בישראל, החלה בהפצת ההזמנות למסיבת העיתונאים בתערוכת Mobile World Congress 2013 שתתרחש בברצלונה בסוף פברואר. החברה צפויה להיות מציגה משמעותית בתערוכה כחלק מההתקדמות שלה בשוק המובייל העולמי ולפי ההזמנה היא גם צפויה לחשוף מכשיר חשוב – הסמארטפון (המסחרי) הראשון המריץ את מערכת ההפעלה החדשה Firefox OS של מוזילה.

חברת מוזילה חשפה בעצמה זוג מכשירי Firefox OS לפני פחות משבועיים, אבל אלו מיועדים למפתחים. ZTE צרפה להזמנה שלה את התגית לטוויטר #ZTEMozilla מה שמעיד על סמארטפון ראשון של החברה עם מערכת ההפעלה החדשה. ZTE כבר אישרה בעבר שתהיה מהראשונות להציג סלולרי עם Firefox OS ונראה שלא נותר לנו זמן רב להמתין עד שנראה אותו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים