שבועיים חלפו מאז הושק Temple Run 2 – והמשחק שובר שיאים

temple-run2קצת יותר משנה לאחר שחרורו של הכותר הראשון, השיקה חברת Imangi לפני שבועיים את Temple Run 2 כשהוא כולל יותר פיצ’רים ואף מכניקת משחק מעט שונה. בניגוד לכותר הראשון, המשחק החדש הושק די במקביל בעבור שתי הפלטפורמות הנפוצות – iOS ואנדרואיד, וזה מה שככל הנראה הביא אותו לקטוף את התואר מ-Angry Birds Space ולגרוף את שיא כל הזמנים – 50 מיליון הורדות בתוך שבועיים.

הכותר הראשון הושק בעבור פלטפורמת iOS באוגוסט 2011 ואט אט הפך להצלחה מסחררת שגרמה ללא מעט ממשתמשי האנדרואיד להביט בקנאות בחבריהם בעלי האייפון והאייפד. בסוף מרץ 2012, אחרי פניות חוזרות ונשנות, הביאה Imangi את ההצלחה גם לאנדרואיד והתברגה במהירות לרשימת האפליקציות החינמיות הפופולאריות ביותר. כעת, ההשקה בעבור שתי הפלטפורמות בו זמנית ועצם היותו של המשחק חינמי, הובילו את Temple Run 2 לראש טבלאות הפופולאריות בחנויות ה-App Store ו-Google Play.

הישג דומה נזקף לזכותה של Rovio, מפתחת סדרת Angry Birds אשר באפריל 2012 התוודעה כי הכותר Angry Birds Space הוא משחק המובייל בעל קצב גידול ההורדות המהיר ביותר לאחר שהשיג 50 מיליון הורדות בתוך 35 ימים. ל-Temple Run 2 זה לקח פחות ממחצית הזמן.

“Temple Run התפתח למשהו גדול בהרבה ממה שציפינו”, אומר מייסד Imangi קית’ שפרד. “אנחנו שמחים לראות את המשחק השני צומח במהירות שכזו, הוא מוצע בחינם לגמרי על גבי שתי הפלטפורמות, דבר שחסם כל אפשרות להכנסה כספית ממנו ובהחלט הגדיל את כמות ההורדות שלו”, סיכם שפרד.

מצבו של המשחק אל מול הביקורות הנוקשות עוד לא כל כך ברור. מה דעתם, האם מדובר במשחק מצליח שראוי להיות להיט?

Temple Run 2 זמין להורדה בחינם דרך Google Play ו-App Store.

(מקור – BGR)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים