שמועה: סמסונג מפתחת שעון חכם בשם Galaxy Altius

samsung-altius-watchאחרי ששמועות רבות טענו לכך שאפל עובדת על פיתוח שעון חכם, ככל הנראה בשם iWatch, עושה רושם שמדובר בגאדג’ט החכם הבא, מכשיר בו ישקיעו החברות הגדולות את מיטב מאמצי הפיתוח כדי שנדע מהי השעה ואולי גם הרבה מעבר לכך. בהתאם, ציפינו לראות כמה חברות ויצרניות שונות שינסו להרים את הכפפה במהרה במטרה להקדים את התפוח ולתפוס נתח שוק חשוב, אולם לא ציפינו לראות בשלב כה מוקדם הוכחות חותכות לכך שגם סמסונג מעוניינת להציג שעון חכם.

עד כה לא היה שום רמז לכך שהחברה הדרום-קוראנית עובדת על פרויקט “שעון-חכם”, וסמסונג מצידה אינה מאשרת זאת גם עכשיו, אולם קשה להתעלם מתמונות המסך המודלפות המרמזות על פיתוח של שעון חכם. על פי התמונות, שמו של המכשיר צפוי להיות Galaxy Altius, מה שעשוי לשייך אותו באופן מיידי לקטלוג מכשירי האנדרואיד של החברה, אולם תמונה אחרת מציגה את הכיתוב AltiusOS, ככל הנראה מערכת הפעלה חדשה ומצומצמת פרי פיתוחה של סמסונג. עוד חושפות התמונות כי בנוסף, השעון יחובר באופן עצמאי וללא תלות במכשירים אחרים לרשת סלולרית (בתמונה ניתן לראות את החיבור לרשת הדרום קוראנית SKT), ינגן שירים ואף ידע להציג הודעות דואר אלקטרוני והודעות טקסט. ממשק מערכת ההפעלה (אולי הוא זה שנקרא Altius?) מציג תכנים בצורת אריחים באופן דומה לזה שאנו רגילים לראות במערכת ההפעלה Windows 8.

אלו מכם המתמידים לעקוב באדיקות אחר חדשות הטכנולוגיה, יזכרו בוודאי את השם Altius ממקום אחר – מדובר בשם קוד שהוענק לא פעם למכשיר הדגל Galaxy S IV שצפוי להחשף בחודשים הקרובים. היום, כך נראה, מדובר בהרבה יותר משם קוד שמועתי למכשיר לו רבים ממתינים בציפיה.

בכל אופן, פרט לעובדה שמדובר במכשיר מדיה נייד שיוכל לקרוא מיילים והודעות, הרבה פרטים על המוצר החדש לא תוכלו למצוא כרגע. באופן אישי, אני מעט סקפטי בכל הנוגע להצלחת השעון החכם בעולמנו, אך אולי יש מקום לאופטמיות זהירה לאחר השמועות המתגברות סביב כך שהחברות הגדולות, אפל וסמסונג, מבשלות לנו מטעם חדש.

(מקור – PhoneArena)

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל העדכונים ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים