גאווה לאומית: הביתן הישראלי בתערוכת MWC 2013 בברצלונה

israeli stand MWCxl
תערוכת MWC היא בית להרבה חברות וסטארטאפים שונים שמדי שנה מקבלים במה ענקית עליה יוכלו להציג את הפיתוחים האחרונים שלהם. אי אפשר לדבר על סטארטאפים מבלי להזכיר את מדינת ישראל שעל אף היותה מדינה קטנה, ידועה בתעשיית הייטק מתקדמת ובהמון שמות גדולים ומשמעותיים שיצאו ממנה ואף נולדו בין גבולותיה. גם השנה חברות ישראליות יציגו את שלל פיתוחיהן בביתן הישראלי וזאת הודות למכון הישראלי לייצוא שבפעם הרביעית אחראי על הקמת ביתן בתערוכת MWC.

לישראל ישנה נציגות מרשימה מאוד (הרביעית בגודלה) בתערוכת MWC 2013 – בביתן יוצגו פיתוחים של 100 חברות ישראליות על שטח של 500 מ”ר. הביתן הישראלי יחולק לשלושה מתחמים: האחד יאגד את דוכני המציגים, שם יקבלו העוברים והשבים הסבר מופרט על המוצרים החדשים ועל מטרתה של כל חברה; השני יהווה מקום למפגשים עסקיים בו הנציגים הישראלים יוכלו להיפגש עם קולגות שלהם מכל העולם, על מנת לפתח את קשריהם וליצור שיתופי פעולה חדשים; המתחם השלישי יציג באופן אינטראקטיבי כ-40 אפליקציות ישראליות שיופעלו על ידי אנשי מכון הייצוא שיתנו הסברים מפורטים ומידע למתעניינים באפליקציות ובתהליך הפיתוח שלהן.

הביתן הישראלי יעסוק במגוון רחב של תחומים ופיתוחים ישראלים שבין היתר ינסו לעניין אותנו בפתרונות מידע ואחסון בענן, תשלום באמצעות הסלולר, פרסום מקוון, ייעול רשתות התקשורת ועוד. ריכזנו בעבורכם מספר חברות ישראליות שהצליחו לסקרן אותנו עם הפיתוחים החדשים שלהן, שיוצגו בביתן הישראלי בתערוכת MWC 2013.

חברת eyeSight

עוסקת בפתרונות ממשק משתמש ללא מגע יד לטלפונים סלולריים ומכשרים אלקטרונים ניידים, המבוסס על מחוות תנועה באוויר. ללא ספק מדובר על קונספט מעניין מאוד שיוכל להביא את יכולות מצלמת הקינקט המוכרת אל מכשיר הסמארטפון או הטאבלט שלנו. לאתר הרשמי.

חברת Lexifone Communication Systems

החברה פיתחה טכנולוגיה המתרגמת שיחות באופן סימולטני ואוטומטי המתבצעות בין שני אנשים שלא דוברים את אותה השפה. אם הטכנולוגיה שפיתחה החברה אכן תתגלה כיעילה ושימושית, מדובר בקפיצת מדרגה חדשה בעולם התרגום והתקשורות – לא נצטרך עוד לשלם למתורגמן יקר או לחשוש שהוא ייחשף למידע רגיש, או בשימוש קאז’ואלי יותר – מעתה נוכל לשוחח ביתר קלות עם חברים מחו”ל. לאתר הרשמי.

חברת WeFi

מספקת פתרונות המאפשרים לחברות סלולר ודומיהן להעניק למשתמשים את הקישוריות הטובה ביותר וזאת על ידי שילוב חכם של תקשורת WiFi וסלולר תוך כדי שימוש בבסיס נתונים דינמי וניתוח מידע בזמן אמת. בשנים האחרונות ספקיות הסלולר עובדות מסביב לשעון על מנת לשפר את התשתיות שלהן ובעוד התהליך עשוי לגרום לעיתים לשיבושים בצד הלקוח, שילוב חכם של בחירת נקודות האינטרנט האלחוטית הטובה ביותר יכול להקל על חיינו ולשפר את חווית הגלישה. לאתר הרשמי.

Parko

אפליקציה חברתית המחברת בין אנשים שמחפשים מקום חניה לבין אלו שמפנים מקום חניה. זו היא אחת האפליקציות שגורמות לך לחשוב איך באמת לא עשו את זה קודם. החלום התל-אביבי בהתגלמותו. לאתר הרשמי.

חברת Basic4android

לכולנו מידי פעם קופץ איזה רעיון לאפליקציה חדשנית שאנחנו בטוחים שתשנה את העולם. הודות לכלי החדש של חברת Basic4android, יוכלו יזמים להוציא את החלום שלהם לאוויר העולם. הכלי המדובר מאפשר למפתחים בכל רמה לבנות אפליקציות עם תמיכה בכל אפשרויות התוכנה של אנדרואיד. לאתר הרשמי.

Trippinin

אפליקציה הממליצה על מקומות הבילוי הכי טובים על פי מיקום, בשעות בהם המקומות הללו בשיאם תוך ניתוח המידע המגיע מהרשתות החברתיות. חשבו על זה, במקום לשאול חברים מה הפאב הכי שוקק עכשיו, האפליקציה תנתח עבורכם כל סטטוס, כל ציוץ וכל Check-in שרץ ברשת ותציג לכם את המקום שהכי תרצו לקפוץ אליו. לאתר הרשמי.

חברת Zimperium

על חברת Zimperium סיפרנו לכם כבר לפני מספר חודשים בכתבה מיוחדת על הסטארטאפ הישראלי שמצליח להשיג כותרות בכל העולם, מדובר בכמה מומחי אבטחה מיומנים העוסקים בעיקר בדרכי התגוננות מפני התקפות בעולם הסייבר ובמציאת נקודות תורפה במערכות המחשב של ארגונים גדולים בעולם. מידע נוסף עליה תוכלו למצוא בראיון המיוחד שערכנו עם צוק אברהם, מנכ”ל ומייסד Zimperium. לאתר הרשמי.

יצחק (צוק) אברהם, מנכ"ל Zimperium. צילום: גאדג'טי
יצחק (צוק) אברהם, מנכ”ל Zimperium. צילום: גאדג’טי

זו היא רק טעימה קטנה מהמגוון הרחב של החברות הישראליות שיקחו חלק בביתן הישראלי בתערוכת MWC 2013 שייפתח באופן רשמי בטקס חגיגי ב-25 בפברואר במעמד שר התמ”ת שלום שמחון, יו”ר מכון היצוא ושגריר ישראל בספרד. זאת ההזדמנות גם להודות למכון היצוא הישראלי שדואג להרים את הכפפה מידי שנה ולפתוח דלתות חשובות מאוד עבור ההייטק הישראלי.

צוות גאדג’טי מאחל בהצלחה לכל המציגות בתערוכה. נתראה בברצלונה!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים