אנדרואיד על האייפון – עכשיו גם ללא חיבור למחשב

התחרות בין האייפון למכשירי האנדרואיד השונים הולכת ומתחזקת מרגע לרגע, ויוצא לנו לראות לא מעט אנשים שהיו רוצים ליהנות משני העולמות. מכאן בא הרעיון להריץ אנדרואיד על מכשיר האייפון שלכם, דבר שעד כה התאפשר באמצעות תוכנה בשם iPhoDroid. תוכנה זו אמנם פשוטה ונוחה ביותר, אך החיסרון הבולט שלה הוא שהיא מצריכה לחבר את מכשירכם למחשב על מנת לבצע את התהליך. לא עוד – אני שמח לספר לשכם ש”Bootlace 2.1″ בא לשנות את הדבר.

באמצעות הוספת מקור (source) ב-Cydia והתקנה של התוסף, יוכלו מעתה משתמשי האייפון להתקין את מערכת ההפעלה Froyo (אנדרואיד 2.2.1) על מכשירם מבלי לחבר אותו למחשב אף לא פעם אחת (מלבד החיבור לצורך פריצת המכשיר, כמובן).

שימו לב שההתקנה מיועדת אך ורק למשתמשי אייפון 2G/3G (כלומר: הדגם הראשון והדגם השני). לא ידוע עדיין מתי תתאפשר ההתקנה למכשירים החדשים יותר – האייפון 4 וה-3GS.

מדריך מלא להתקנת המערכת על מכשירכם תוכלו למצוא בפורום האייפון של גאדג’טי.

(מקור: Redmond Pie)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים