Qualcomm: פלטפורמת Snapdragon 800 לא כלולה במכשיר ה-ZTE Grand Memo

zte-qualcommיצרנית התקשורת הסינית ZTE הדהימה את הנוכחים בתערוכת MWC 2013 כשהכריזה כי פאבלט ה-ZTE Grand Memo בעל מסך ה-5.7 אינץ’ משתמש בפלטפורמת Snapdragon 800 החדשה של Qualcomm, בעוד יתר מכשירי הדגל של החברות הגדולות, כמו HTC One, LG Optimus G Pro משתמשים רק ב-Snapdragon 600, הפלטפורמה הפחות מהירה בסדרה החדשה. מעבר לכך, גם סמסונג שצפויה להכריז בעוד שבועיים וחצי על מכשיר ה-Galaxy S IV, תעשה שימוש ככל הנראה (כך על פי השמועות) בפלטפורמת ה-Snapdragon 600.

בהצהרה שפורסמה אתמול על ידי Qualcomm, נמסר כי מכשיר ה-Grand Memo מכיל גם הוא את פלטפורמת Snapdragon 600, למרות ש-ZTE טענה בהכרזתה כי מדובר ב-Snapdragon 800 ובשלטי הפרסום התייחסה רק ליצרנית השבבים Qualcomm. לאחר מכן, הודתה ZTE בפני נציגים מאתרים Engadget ו-GSMArena כי אכן מדובר ב-Snapdragon 600 ולא ב-800 כפי שפרסמה תחילה, אך זו לא שינתה את ההודעה לעיתונות או את שלטי הפרסום המוצגים ליד המכשירים בעת ההדגמה.

zte-qualcomm2

כאן בתערוכת MWC 2013, בדקנו בעצמנו את מכשיר ה-Grand Memo ודעותינו היו חלוקות – צוות אחד טען שממשק המכשיר מקרטע ואילו הצוות האחר טען שהממשק זרם באופן מושלם. כעת מסתבר שחוץ מהבלבול הרב בין Snapdragon 600 ל-800, חלק מהמכשירים המוצגים בביתן ZTE מאובזרים בכלל בפלטפורמת Snapdragon S4 Pro שאינה מסוגלת לסחוב את העול הכבד של ממשק המשתמש המולבש על מערכת ההפעלה אנדרואיד במכשיר ה-Grand Memo של ZTE.

פייר? -מביך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים