דיווח: נוקיה חותמת על הסכם עם P2i להגנה מפני מים בדגמים עתידיים

p2iרבים מכם בטח לא מכירים את חברת P2i, אולם היא זו שעומדת מאחורי ההגנה מפני “השפרצות” מים בדגמי ה-RAZR של מוטורולה וכן דגמים שונים של Huawei ואלקטל. הטכנולוגיה החדשה של P2i, אשר הוצגה ב-MWC 2013, מאפשרת כעת לא רק הגנה מפני השפרצות אם כי שהייה ממושכת מתחת למים. לפי הדיווח, טכנולוגיה זו צפויה להיכלל בדגמיה העתידיים של נוקיה, לאחר ששתי החברות חתמו לכאורה על הסכם שיתוף פעולה במהלך MWC.

>> ל”גאדג’טי מעשיר” בנושא עמידות במים

הטכנולוגיה של P2i, בדומה לזו של HzO ממנה התלהבנו לא מעט בעבר, מאפשרת הגנה מפני מים באמצעות ציפוי מיוחד ובלתי נראה ללא צורך באיטום המכשיר – כפי שלדוגמה עושה סוני בדגם ה-Xperia Z ו-Go. לפי הדיווח נוקיה תשלב את ההגנה מפני מים של P2i כבר בדגמי 2013, כאשר המכשיר הראשון שצפוי לקבל אותה יהיה ה-Lumia 1000 – לפי השמועות מכשיר הדגל העתידי של החברה עם מצלמת PureView עתירת פיקסלים.

לצפייה בטכנולוגיה של P2i, היכנסו לכתבה המלאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים