המחירים יורדים: 1,300 דולרים עבור טלויזיית UHD 4K

seiki

כולם מדברים על זה כבר זמן מה, אבל אין כמו מראה עיניים כדי לבחון זאת בעצמך. נרגש, ניגשתי לתפוס כסא בזמן שאינני יכול להעלים מפניי את ההתרגשות שמתרחשת בבטן מהחוויה שעומדת לפקוד אותי בעוד מספר דקות – חוויית ה-4K. כולם מתאספים, הדיבורים בקהל נחלשים, המנחה עולה לבמה ואומר משפט או שניים בדרך אל החשיפה. “והנה היא במלוא הדרה..” הוא מכריז, מושיט את ידיו ומושך את הבד שכיסה את הרזולוציה המדהימה” – זאת הייתה חוויתי הראשונה מה-4K, אך מהר מאוד הבנתי שעם מחיר כזה, בזמן הקרוב-רחוק, לא אוכל להרשות זאת לעצמי.

והנה באה לה ההפתעה, חברה בעלת שם לא מוכר בעולם הטלויזיות – “SEIKI“, יצאה עם מחיר מבצע מדהים (בארה”ב) לטלויזיה ברזולוציית 4K. הטלויזיה בעלת המחיר המפתיע של 1,300 דולרים בלבד (קצת יותר מ-4,700 ש”ח) נמכרת בגודל 50 אינץ’ וכוללת 2160 קווים שבונים רזולוציה של 3840X2160. כמו-כן, לטלויזיה ניגודיות של 5000:1, זמן תגובה של 6.5ms, קצב רענון של 120Hz, שלושה חיבורי HDMI ו-VGA אחד.

נכון, אמנם מעטים הם התכנים המשודרים ברזולוציה כה גבוהה (במיוחד בישראל), גם לא תוכלו להתפאר במותג, אך כן תוכלו להגיד שיש לכם 4K בסלון. לחלוטין – לא נמליץ לרוץ ולקנות את הטלויזיה, אך זו עושה עבורנו עבודה נאמנה בכך שמורידה את תג המחיר של הזן החדש, זן ה-UHD ובנוסף, בעקבות ירידת המחירים בקטגוריה סביר שנראה יותר תכנים מתאימים משודרים ומשווקים אל ההמונים.

קרדיט תמונה – [Seiki]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים