חיישן התנועה Leap ישולב במחשביה של חברת HP

קרדיט תמונה - Leap Motion (יח"צ)

חברת Leap Motion הודיעה אתמול על שיתוף פעולה עם יצרנית המחשבים Hewlett Packard אשר יביא את הטכנולגיה של חיישן התנועה שפיתחה החברה באופן מובנה למחשביה העתידיים של HP.

החיישן של Leap Motion מאפשר זיהוי של תנועות ומתרגם אותן לפעולות על-גבי המסך. עפ”י הודעת החברה מחודש פברואר, המוצר המוגמר יעשה את דרכו לציבור הרחב ולמזמינים המוקדמים החל מה-13 במאי ובמחיר של 79.99$. את חיישן ה-Leap ניתן להזמין דרך אתר החברה כבר עכשיו בהזמנה מוקדמת.

המחשבים שישלבו את חיישן ה-Leap יגיעו מובנים גם עם חנות האפליקציות של החברה, AirSpace שמה, אשר תושק אף היא בחודש מאי יחד עם יצאתו של החיישן לשוק. מפתחים רבים כבר קיבלו לידיהם את חיישן ה-Leap על מנת לפתח אפליקציות שישולבו עם הטכנולוגיה, כמה מהם כבר חשפו את העבודה שעשו בפיתוח אפליקציות עבור החיישן, להלן דוגמא אחת לכך:

מחליף המקלדת והעכבר

עבודתה של חברת Leap Motion בהבאת הטכנולגיה לשוק הייתה כזו של מחשבה רבה. המוצר נחשף לראשונה לפני קרוב לשנה, אז פתחה החברה את ההרשמה המוקדמת לרכישת המוצר. מאז, כל עיסוקה היה בקידום פיתוח אפליקציות על גבי הפלטפורמה החדשה.

ההסכם עם חברת HP ייצור ערך שיווקי גדול עבור החברה, שעדיין נחשבת אנונימית, אבל ב-Leap Motion לא מתכוונים לעצור עם HP ורואים בה רק את ההתחלה וקפיצת מדרגה משמעותית בדרך לשותפויות דומות נוספות. ע”י שילוב הטכנולוגיה במחשבים באופן מובנה תוכל Leap Motion לעודד מפתחים רבים יותר לנדוד לכיוונה ולהוסיף תמיכה לאפליקציות קיימות, כמו גם ליצור אפליקציות חדשות שיבוססו על הרעיון כי ישנה דרך אחרת לתקשר עם המחשב פרט למקלדת והעכבר העתיקים.

לא למחשבים בלבד

פיתוח החיישן של Leap Motion מאפשר זיהוי בדיוק של עד מאית המילימטר וללא השהייה ויזואלית בעת העברת המידע למסך, זאת לפי תאור החברה של הטכנולוגיה מאחורי הגאדג’ט. טכנולוגיה זו יכולה לשמש לא רק עבור צרכנים פרטיים, אלא באופן תאורטי גם כל סוג שימוש אחר במחשב כמו בהפעלת מכשור רפואי ואף ניתוחים באמצעות רובוטים והחברה כבר נמצאת בדיונים עם תעשיות שונות לשם שילוב הטכנולוגיה בדרכים יצירתיות כאלה ואחרות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים